Dowiedz się, jaki wpływ na skuteczność marketing automation mają:

checkmark-green-bw
Segmentacja subskrybentów

Najlepszym sposobem, aby rozpocząć automatyzację marketingu, jest pogrupowanie kontaktów według określonych kryteriów, a następnie zbudowanie strategii dla każdej grupy

checkmark-green-bw
Buyer Persona i cykl życia leadu
Stworzenia Buyer Persony i poznanie cyklu życia leadu to podstawa zaplanowania skutecznych programów automatyzujących działania marketingowe
checkmark-green-bw
Wybór nowoczesnych narzędzi marketing automation

Wybór przestarzałych narzędzi do automatyzacji może znacznie utrudnić realizację celów marketingowych i sprzedażowych, ponieważ nie są one dostosowane do wymogów inbound marketingu

checkmark-green-bw
DODATEK: Checklista!

Najważniejsze funkcjonalności, jakie powinien posiadać nowoczesny system marketing automation. Sprawdź, czy wybrane przez Ciebie rozwiązanie skutecznie pozwoli ocieplać leady, poprawi komunikację z klientami i zwiększy sprzedaż

Jak wygląda e-book w środku

automatyzacja-marketingu-str1
automatyzacja-marketingu-str2
automatyzacja-marketingu-str3

O autorze

Mariusz 1 (1)

Mariusz Gliński

CEO BusinessWeb/ RevPoint – Customer Success Manager

Kieruje BusinessWeb, który ma status Diamentowego Partnera HubSpot w Polsce. Pomagam innym zrozumieć rolę nowoczesnych technologii i wykorzystać je w budowie zaangażowanego środowiska pracy pomiędzy marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta.