Spis treści

checkmark-green-bw
Ewolucja Systemów CRM

Jak zmienił się świat CRM? Jakie są korzyści z nowoczesnych systemów?

checkmark-green-bw
Kluczowe funkcje do rozważenia

Zbieranie danych o kontaktach, integracja z obecnym środowiskiem i inne

checkmark-green-bw
Analiza kosztów
Ile kosztują systemy CRM? Różne modele licencyjne i możliwości optymalizacji
checkmark-green-bw
Przygotowanie do wdrożenia CRM
Określenie zakresu realizowanych procesów sprzedaży, mapowanie procesów biznesowych
 
checkmark-green-bw
Elementy mające wpływ na wybór systemu CRM
Najczęstsze elementy procesu sprzedaży. Zobacz czy występują w Twoich procesach
 
checkmark-green-bw
Automatyzacja procesów
Co i jak można zautomatyzować? Jakie aspekty procesu sprzedaży może obejmować?
 
checkmark-green-bw
Integracja
Integracja z innymi narzędziami i aplikacjami, interfejsy REST API
 
checkmark-green-bw
Przyszłość CRM i jak wybrać system na lata
Sztuczna inteligencja w systemach CRM - wiele nowych możliwości
 

Jak wygląda e-book w środku

1-1
2-1
3-1
4-1
5

O autorze

Mariusz 1 (1)

Mariusz Gliński

CEO BusinessWeb/ RevPoint – Customer Success Manager

Kieruje BusinessWeb, który ma status Diamentowego Partnera HubSpot w Polsce. Pomagam innym zrozumieć rolę nowoczesnych technologii i wykorzystać je w budowie zaangażowanego środowiska pracy pomiędzy marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta.