Spis treści

checkmark-green-bw

Organizacja zespołu sprzedaży

checkmark-green-bw

Inbound - obsługa kontaktów trafiających do procesu sprzedaży

checkmark-green-bw

Prospecting - poszukiwanie nowych klientów

checkmark-green-bw

Współpraca z działem marketingu

checkmark-green-bw

Procesy posprzedażowe oraz ich obsługa przez dział sprzedaży

checkmark-green-bw

Raportowanie 

checkmark-green-bw

Automatyzacje procesów sprzedaży

checkmark-green-bw

Integracje z systemami trzecimi i pocztą email

Jak wygląda e-book w środku

1b
2b
3b
4b-2

O autorze

Mariusz 1 (1)

Mariusz Gliński

CEO BusinessWeb/ RevPoint – Customer Success Manager

Kieruje BusinessWeb, który ma status Diamentowego Partnera HubSpot w Polsce. Pomagam innym zrozumieć rolę nowoczesnych technologii i wykorzystać je w budowie zaangażowanego środowiska pracy pomiędzy marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta.