Czego się dowiesz na webinarze?

checkmark-green-bw

CRM a ERP – jaka jest rola systemu CRM w organizacji?

Dowiesz się, jak HubSpot CRM współpracuje z ERP i jakie funkcje przejmuje w firmie produkcyjnej i dystrybucyjnej. Omówimy:

- Różnice między CRM a ERP oraz ich komplementarne funkcje
- Jak CRM może wspierać sprzedaż i obsługę klienta bez dublowania funkcji ERP
- Kiedy warto integrować CRM z ERP i jakie korzyści to przynosi
 

Praktyczne zagadnienia integracji CRM z ERP i innymi systemami

Poznasz najlepsze praktyki integracji CRM z systemami ERP i innymi narzędziami, takimi jak systemy magazynowe czy platformy e-commerce. Omówimy:

- Jakie dane powinny przepływać między CRM a ERP
- Jakie metody integracji umożliwia HubSpot
- Jak integrować HubSpot z systemami ecommerce B2B

checkmark-green-bw

Raportowanie sprzedaży w CRM – kluczowe wskaźniki i analiza danych

CRM to nie tylko baza kontaktów – to również potężne narzędzie analityczne. Pokażemy, jak:

- Tworzyć raporty sprzedażowe i prognozy w HubSpot CRM
- Monitorować lejki sprzedażowe i skuteczność handlowców
- Analizować wyniki i podejmować lepsze decyzje biznesowe

Dlaczego warto wziąć udział?

checkmark-green-bw

Dla firm produkcyjnych i dystrybucyjnych

Dowiesz się, jak efektywnie wdrożyć CRM w swojej organizacji.

 
checkmark-green-bw

Dla zespołów sprzedaży i zarządu

Zobaczysz, jak CRM może usprawnić sprzedaż i poprawić organizację pracy.

checkmark-green-bw

Dla osób zajmujących się IT i integracjami

Poznasz kluczowe aspekty integracji CRM z ERP o innymi systemami.

BusinessWeb – Twój przewodnik we wdrożeniu CRM

Sygnet-BW-kwadrat

W BusinessWeb specjalizujemy się w implementacji HubSpot CRM w firmach produkcyjnych i dystrybucyjnych. Nasze doświadczenie pozwala nam dostarczać rozwiązania, które realnie wpływają na wyniki sprzedażowe. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak skutecznie wdrożyć CRM w swojej firmie, ten webinar jest dla Ciebie!

Prowadzący

Mariusz-G-webinar-trim

Mariusz Gliński

CEO BusinessWeb/ RevPoint – Customer Success Manager

Kieruje BusinessWeb, który ma status Elite Partnera HubSpot w Polsce. Pomagam innym zrozumieć rolę nowoczesnych technologii i wykorzystać je w budowie zaangażowanego środowiska pracy pomiędzy marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta.

Adrian-Rogalski

Adrian Rogalski

HubSpot CRM implementation specialist

Wieloletnie doświadczenie w sprzedaży systemów CRM daje Adrianowi możliwość profesjonalnego rozpoznania potrzeb i doboru odpowiednich rozwiązań CRM dla klientów. Specjalizuje się we wdrożeniach HubSpot w obszarach sprzedaży i obsługi klienta, dzięki czemu głęboka wiedza z procesów sprzedaży pozwala mu projektować pełne, dopasowane do potrzeb rozwiązania techniczne, które wspierają efektywność i rozwój biznesowy klientów.

Mateusz Pogorzelski

Mateusz Pogorzelski

Account Executive - Mid Market & Corporate

Mateusz Pogorzelski pełni rolę Account Executive - Mid Market & Corporate, CEE w HubSpot, gdzie odpowiada za rozwój sprzedaży i współpracę z firmami średniej wielkości oraz korporacjami w Europie Środkowo-Wschodniej. Doradza w zakresie doboru licencji oraz wdrażania systemów CRM. Pomaga klientom na różnych etapach cyfrowej transformacji, dostosowując rozwiązania do specyfiki rynku CEE, budując długoterminowe relacje i wspierając rozwój strategii HubSpot w regionie.