Logo BusinessWeb

DARMOWY MINIKURS!
15 wideo | 10h nagrań

Rozkręć marketing i sprzedaż na mocnych fundamentach 🚀

Otrzymaj dostęp do darmowej wiedzy, która pomoże Ci wdrożyć szybkie i proste zmiany w Twojej firmie! Wykorzystaj nasze doświadczenie pracy na HubSpot w sprzedaży i marketingu.

Minikurs-BusinessWeb
Umów demo

Jakiś chwytliwy nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam molestie pretium libero, congue cursus nisl porta ut.

Umów demo
Umów bezpłatne demo
Jeżeli 90% swojego czasu klikasz excela i raporty - nie ruszysz z miejsca

  Dlaczego moja konwersja sprzedaży nie rośnie?

 Dlaczego marketing nie dostarcza leadów?

 Dlaczego sprzedaż nie obrabia wszystkich kontaktów od marketingu?

Twoja głowa nie jest, aby wszystko pamiętać. Od tego masz HubSpota.


Przygotowaliśmy ponad 10h nagrań, gdzie pokazujemy jak zbudować mocne fundamenty i ruszyć do przodu.

Nie używasz HubSpota?
Zainspiruj się!

Pobierz dostęp do bazy filmów i nie trać czasu błądząc w danych. Skup się na tym co działa.

Zapisz się na minikurs - obejrzyj zbiór najlepszych praktyk!

Umów demo

Jakiś chwytliwy nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam molestie pretium libero, congue cursus nisl porta ut.

Umów demo
Umów bezpłatne demo
Co zawiera minikurs?
Do jakich wideo otrzymasz dostęp?

Poznaj jakie efekty otrzymali nasi klienci dzięki HubSpot i dlaczego tak bardzo różni się on od innych CRM!

1-raportowanie-sprzedazy

Raportowanie wyników sprzedażowych

✓  Jak poukładać raporty aktywności handlowych

✓  Jak budować własne raporty, aby realnie ułatwiały pracę z klientem

2-zarzadzanie-kontaktami

Segmentacja i zarządzanie bazą klientów

✓  Jak poukładać widoki bazy kontaktów i jak je segmentować

✓  Jakie właściwości dodać, żeby pracować efektywnie

3-Oct-26-2021-03-35-49-60-PM

Projektowanie procesu sprzedaży w HubSpot

✓  Jak pracować z prospectami i zaprojektować skuteczny pipeline

✓  Jak dodać proste automatyzacje

4-dla-marketingu

Dlaczego marketerzy kochają HubSpot? TOP 5 funkcji

✓  Za co marketerzy chwalą HubSpot i jak możesz pracować efektywnie

✓  Czy to dobrze, że widzisz nawet koszt pozyskania klienta

5-dla-przedstawicieli

Jak skonfigurować HubSpot dla przedstawicieli handlowych?

✓  Co w tym systemie jest takiego, że kochają go handlowcy

✓  Jak zapisywać aktywności w CRM (bez robienia nadgodzin i w nudny sposób!)

6-mobilny-crm-1

Jak działa aplikacja mobilna i monitorowanie rozmów?

✓  Jak wykorzystać pełny dostęp do listy kontaktów bezpośrednio z Twojego telefonu

✓  Jak działa aplikacja HubSpot CRM

7-czy-hubspot-dla-Ciebie

5 najczęstszych obaw przy wdrażaniu CRM - też je masz?

✓  Jakie obawy mają klienci przy chęci wdrażania HubSpot CRM lub migracji na HubSpot

8-maile-transakcje

Jak przyspieszyć sprzedaż? Wtyczka HubSpot Sales Hub

✓  Jak zmniejszyć powtarzalność zadań (szablony wiadomości) i śledzić wydajność poczty e-mail

9-sledzenie-sprzedazy

Skuteczne śledzenie i zamykanie sprzedaży w CRM

✓  Jak sprawdzić, w którym miejscu lejka sprzedaży znajduje się potencjalny klient i którego z nich traktować priorytetowo?

10-leady

Jak pozyskać nowe kontakty i jak je ocieplać?

✓  Jak wykorzystać HubSpot, aby generować nowe leady i dostarczać kontakty gotowe do sprzedaży wprost do działu handlowego?

11-linekadin-hubspot

Wyciągnij więcej z LinkedIn dzięki HubSpot

✓  Jak zyskać przewagę w sprzedaży używając LinkedIn w połączeniu z danymi CRM

12-obsluga-klienta

Jak szybko wdrażać, wspierać i utrzymywać klientów?

✓  Jak łączyć wszystkie dane i kanały?

✓  Jak szybko wdrażać, wspierać i utrzymywać klientów?

13-lead-marketing-sprzedaz

Jak kwalifikować leady w prosty sposób? Porównanie leadów

✓  Jakie są różnice między leadem sprzedażowym, a marketingowym?

✓  Jak oceniać ich przydatność i dopasowanie do produktu/usługi?

14-automatyzacja

Automatyzacja marketingu - wskazówki dla początkujących

✓  Nowy wpis na blogu, wysłanie maili do zainteresowanych ofertą klientów, śledzenie ilości pobrań e-booka i jeszcze posty w mediach społecznościowych… Jak to wszystko ogarnąć?

15-kpi

5 najważniejszych KPI w sprzedaży i jak je ustawić

✓  Czy wiesz, które z wskaźniki KPI w sprzedaży są dla Ciebie najbardziej istotne?

✓  Jak wyciągać właściwe wnioski i poprawić efektywność sprzedaży B2B?

Umów demo

Jakiś chwytliwy nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam molestie pretium libero, congue cursus nisl porta ut.

Umów demo
Umów bezpłatne demo

Nie bierz kota w worku. Obejrzyj jedno z nagrań!
Sprawdź co czeka na Ciebie w środku

Segmentacja i zarządzanie bazą klientów w HubSpot

Według jakich kryteriów segmentować klientów? I dlaczego segmentacja jest tak kluczowa dla wyników sprzedaży? Pokażemy jak poukładać widoki i filtry danych.

Dowiesz się, na które właściwości kontaktów musisz zwrócić uwagę, aby złapać szeroki obraz sprzedaży.

Umów demo

Jakiś chwytliwy nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam molestie pretium libero, congue cursus nisl porta ut.

Umów demo
Umów bezpłatne demo
Zapisz się na minikurs i uzyskaj natychmiastowy
dostęp do 15 wideo (10h nagrań!)

100% FREE.
Wszystko o HubSpot.
Marketing & Sprzedaż.

🔥  dziesiątki taktyk, które od zaraz możesz wdrożyć do swojego biznesu

🔧 najpotężniejsze funkcje systemu wyjaśnione w prosty sposób

📈  najlepsze praktyki, które działają u naszych klientów

💡  odpowiedzi na najczęstsze problemy sprzedawców, marketerów i właścicieli firm

 

Umów demo

Jakiś chwytliwy nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam molestie pretium libero, congue cursus nisl porta ut.

Umów demo
Umów bezpłatne demo
Minikurs-HubSpot-mockup-circles

TOP najpotężniejszych funkcji!
Praktyczna wiedza.
Poznaj jak działa HubSpot

1 /  Jak poukładać raporty aktywności handlowych i jak budować własne raporty?
2 /  Jak poukładać widoki bazy kontaktów i jak je segmentować, aby nic nam nie uciekło?
3 /  Za co marketerzy chwalą HubSpot i jak dzięki niemu możesz pracować efektywnie?
4 Jak dodać proste automatyzacje i zwiększyć efektywność pracy w marketingu?
5 /  Jak pracować z prospectami i zaprojektować skuteczny pipeline?
6 Czy to dobrze, że widzisz nawet koszt pozyskania klienta?
7 /  Jak zmniejszyć powtarzalność zadań i przyspieszyć pracę sprzedawcy?
8 /  Jak wykorzystać pełny dostęp do listy kontaktów?
9 /  Jak monitorować rozmowy? Jakie korzyści może przynieść mobilny CRM?
10 / Jakie są różnice między leadem sprzedażowym, a marketingowym?
11 /  Skąd brać leady i jak je ocieplać?
12 /  Jak poprawić jakość obsługi klienta?
13 /  Skąd wiedzieć, które maile zamykają transakcje?
14 /  CRM w firmie transportowej - czy to ciężki orzech do zgryzienia?
15 /  Jak skutecznie śledzić i zamykać sprzedaż w CRM?
16 /  Jak sprawdzić, w którym miejscu lejka sprzedaży znajduje się każdy potencjalny klient?
17 /  Jak dostarczać nowe kontakty gotowe do sprzedaży?
18 /  Jak używać LinkedIn w połączeniu z danymi CRM?
19 /  Jak szybko wdrażać, wspierać i utrzymywać klientów?

...i więcej!