Szukasz Systemu CRM na 2025?
Postaw na HubSpot!
Zbuduj swoją sprzedaż
na najwyższym poziomie!
HubSpot CRM zawiera pełen zestaw narzędzi zwiększających wydajność sprzedaży – pełny widok pracy na kliencie, automatyzacje maili, spotkań, telefonów i zadań oraz integracje. A jego implementacja?
Twój zespół rozpoczyna pracę na HubSpot już po 2-3 tygodniach od uruchomienia projektu

Czytasz te słowa, ponieważ zajmujesz się sprzedażą.
Pozwól, że zadam Ci 6 krótkich pytań. Jeśli odpowiesz na każde z nich przecząco, to możesz zamknąć tę stronę.
Umowa stoi? 😏
1 Twój arkusz kalkulacyjny, w którym trzymasz kontakty, nie daje już rady?
2 Uważasz, że wdrożenie systemu CRM to miesiące pracy i ustawiania procesów od nowa?
3 Czy na co dzień umawiasz wiele spotkań i musi je ręcznie wprowadzać do narzędzia?
4 W swojej pracy potrzebujesz sprawnego systemu przypomnień, który będzie zautomatyzowany?
5 Musisz rejestrować każdy wykonany telefon, ale brakuje Ci narzędzia, które zrobi to za Ciebie?
6 Boisz się, że po wdrożeniu systemu CRM, nie będziesz wykorzystywać jego wszystkich funkcji?
Jeśli choć raz odpowiedziałaś/eś TAK, to koniecznie czytaj dalej, bo…
Mam dla Ciebie rozwiązanie!

Wiesz, że masz duży potencjał, ale nie wykorzystujesz go w pełni 🤷♀️
Być może szukałaś/eś już nawet okazji do poprawy działań sprzedażowych i korzystałaś/eś z CRM, ale większość działań, kończyła się fiskiem. Nadal Excel wygrywał lub zostałeś przy prostym CRM być może wykonanym w Twojej firmie. Potrzebujesz jednak narzędzia, które pomoże Ci zautomatyzować pracę i zapewnić wsparcie przy wyjściu po nowych klientów.
Czy jest jakiś sposób, żeby wdrożyć system CRM szybko, skutecznie i zacząć swoje działania sprzedażowe w poukładanym środowisku?
System CRM HubSpot + BusinessWeb!
Taki duet to gwarancja, że w zaledwie 2 miesiące masz pełny procesy wdrożenia systemu i perspektywę dojechania na najwyższe piętro sprzedażowych możliwości!

- 01 Zbieraj dane w jednym miejscu
- 02 Automatyzuj, raportuj i wzmacniaj sprzedaż
- 03 Rozwijaj i buduj dalej organizację
Zbieraj dane w jednym miejscu
Twój arkusz kalkulacyjny nie daje już rady? HubSpot automatycznie uporządkuje wszystkie dane. Ty tylko kontroluj proces sprzedaży. Obsługi HubSpot nauczysz się w kilka tygodni.
W systemie masz:
- Pełny widok pracy na kliencie
- Automatyzacje maili, spotkań, telefonów i zadań
- Integracje z Gmail i Outlook
- Aplikacja mobilna
Organizuj i sortuj transakcje według dowolnych kryteriów i twórz taski przypominające o ważnych terminach. Zaoszczędź czas dzięki automatycznemu śledzeniu rozmów, wiadomości, spotkań i notatek.
Automatyzuj, raportuj i wzmacniaj sprzedaż
Potrzebujesz szybkich odpowiedzi na pytania przełożonego o wydajność swoich działań. To trudne zadanie, zwłaszcza gdy wszystkie raporty wykonujesz w arkuszach kalkulacyjnych lub musisz czekać na pomoc analityka za każdym razem, gdy potrzebujesz nowego raportu.
HubSpot ułatwia ich tworzenie, płynnie łącząc dane kontaktowe, firmy i transakcji z informacjami marketingowymi, sprzedażowymi i obsługą klienta.
W HubSpot masz:
- Automatyzację procesów sprzedażowych
- Dowolne raporty, dzięki zaawansowanemu kreatorowi
- Wsparcie działań account-based marketing
- Integracje z Sales Navigatorem
- Forecasting i planowanie sprzedaży
Możesz łatwo importować dane do HubSpot za pomocą niestandardowych obiektów i integrować swoje ulubione aplikacje za pośrednictwem HubSpot App Marketplace.
Rozwijaj i buduj dalej organizację
Przyśpiesz proces sprzedaży. Niech Twój zespół zamyka więcej transakcji, pracując mniej.
W HubSpot masz:
- Hierarchiczne zespoły
- Raportowanie wyników, telefonów i spotkań
- Automatyczny lead scoring
- Skrypty sprzedażowe
- Transkrypcje rozmów telefonicznych
Uzyskaj pełny wgląd w swój proces sprzedaży, aby móc skutecznie prognozować i dowozić wyniki.

A jeśli jeszcze się nie znamy, to kilka słów o nas...
W BusinessWeb pomagamy zrobić z HubSpot maszynę, na której marketing i sprzedaż grają do jednej bramki. Dzięki temu pracownicy obu tych działów dostarczają ponadprzeciętne wyniki.
Gdy szukasz firmy od HubSpot, postaw na zespół, który w 100% tym żyje. Jesteśmy jak oddział HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci z platformą do A do Z w ramach wszystkich Hubów.
Skorzystaj z doświadczeń zespołu realizującego ponad 100 wdrożeń w Polsce. BusinessWeb to 100% HubSpot – nic więcej!
4 kluczowe obszary, zwiększenia skuteczności Twoich działań sprzedażowych dzięki Systemowi CRM HubSpot
- 01 Raporty
- 02 Prospecting
- 03 Współpraca z marketingiem
- 04 Własne bazy
Raporty
Raportowanie działań sprzedażowych to jedna z najbardziej pożądanych przez handlowców i dyrektorów sprzedaży funkcji systemu CRM. Handlowcy marzą o tym, aby tworzenie raportów nie zabierało im zbyt wiele czasu i realnie ułatwiało pracę z klientem. Dyrektorzy oczekują, że okresowe raporty pozwolą trafnie ocenić skuteczność procesów sprzedażowych, żeby wprowadzać potrzebne zmiany.
Dzięki raportom HubSpot możesz zgromadzić pełną wiedzę o całym procesie sprzedaży, dzięki czemu zoptymalizujesz pracę zespołu i stworzysz coraz skuteczniejsze kampanie sprzedażowe.
Prospecting
Prospecting to proces kwalifikacji i wyszukiwania potencjalnych klientów. Pełni ważną funkcję w działaniach sprzedażowych. Dobrze opracowany będzie podstawą efektywnego procesu Twojej sprzedaży.
Narzędzie w HubSpot takie jak np. Target Account umożliwia wsparcie w strategii ABM (account-based marketing). Co więcej, szybko zbudujesz bazy danych z LinkedIn za pomocą integracji z Surfe, a o nowe leady ze strony zadba HubSpot + Leadfeeder. Poza tym HubSpot wyposaży Cię w kolejkowanie i automatyzację zadań, aplikację mobilną do rejestracji telefonów.
Wspólna praca z marketingiem
Zwykle marketing generuje leady i „podrzuca” je np. Excelem do sprzedaży. Każdy z działów ma najczęściej odrębne systemy, w których trzymane są dane klientów – marketing system mailingowy, a sprzedaż CRM. Skutek – sprzedaży ma brakujące dane marketingowe o nowych potencjalnych klientach, a marketing nie wie, czy jego wysiłki przynoszą jakiekolwiek korzyści.
Dzięki HubSpot cała organizacja działa na jednej platformie, możesz szybciej przekazywać dane, przełączać się między zadaniami i funkcjami platformy, dzięki temu uzyskać większy ROI.
Skuteczne wykorzystanie własnych baz
Obecnie inboud na rynku B2B wysycha, co oznacza, że nowi klienci sami już nie przychodzą. Ale każdy dobry sprzedawca ma własne bazy kontaktów, które często leżą i się kurzą, prawda? ;) Teraz jest najlepszy moment, żeby je wykorzystać.
A ponieważ wszystkie dane klientów możesz zaimportować do HubSpot, to łatwo je posegmentujesz i przygotujesz do kampanii sprzedażowych. Dodatkowo postępy działań możesz raportować, a ich finalną skuteczność zapewnią Ci gotowe zestawienia takie jak – Sales Analytics w HubSpot. Pokażemy Ci, jak wykorzystać ten moduł.

OK, brzmi nieźle, ale co jeśli...
- „Zdecyduję się na zakup HubSpot i na tym się skończy, odłożę go na »półkę« innych rozwiązań”
- „Nie mam poukładanych procesów sprzedażowych, działamy »na czuja«”
- „Chce dostosować CRM do potrzeb swojej firmy, a nie organizację pod system”
- „Nie wiem, jakie funkcje HubSpot są mi potrzebne, co mam na nim robić – zawsze wszystko mieliśmy w Excelu”
- „Wdrożenie i szkolenie zespołu z CRM, to długi proces, ciągnie się miesiącami, nie mamy na to czasu!”
- „CRM-y są trudne w obsłudze, zawiłe i w większości po angielsku, idzie się w tym pogubić”
- „Mój przełożony będzie mnie kontrolować; w CRM HubSpot wszystko jest podane na tacy, widać np. ile telefonu zostało wykonanych”
- „Wdrożymy CRM, będziemy na nim pracować, ale obecne funkcje przestaną nam wystarczać? Mamy szukać innego narzędzia i powtarzać cały proces?”
Rozumiemy Twoje obawy i proponujemy Ci inne podejście, bo:

Stawiamy na praktykę
Każda osoba z BusinessWeb zna się nie tylko na HubSpot, ale i na praktyce procesów marketingowych, sprzedażowych i obsługi klienta. Dzięki temu dostarczamy Ci HubSpot i szersze spojrzenie na integrację działów w firmie.

Mamy sprawdzone procesy
Dostarczamy Ci wdrożenie bazujące na wystandaryzowanych procesach, zapewniające jakość i szybkość pracy. Od 3 lat codziennie pracujemy na HubSpot. Poczujesz tę wiedzę na spotkaniach.

Działamy szybko
Wdrażanie systemu CRM i układanie procesów w kilka miesięcy? To nie u nas! W obecnym świecie biznesu i technologii nie masz na to czasu. Nam 2 miesiące i swoje działania sprzedażowe realizujesz w poukładanym środowisku na HubSpot.

Pokazujemy narzędzia
Dzięki wdrożeniu HubSpot możesz zbudować własne bazy kontaktów. Pomoże Ci w tym LinkedIn (z którego codziennie korzystasz) i integracje z Surfe, Leadfeeeder (technologicznych kozaków!); możemy Ci pokazać, jak taka synergia działa w praktyce.

Mamy ekspertów
W BusinessWeb masz do dyspozycji 12-osobowy team, który zapewni Ci spersonalizowany kontakt na każdym etapie prac. Specjalizujemy się 100% w HubSpot i mamy na to dowody – ponad 100 wdrożeń w Polsce i prawie 50 pozytywnych opinii od klientów.

Udostępniamy nagrania
Warsztaty prowadzimy zazwyczaj on-line i nagrywamy je na wideo, dzięki temu masz do nich dostęp w celach szkoleniowych czy powtórki wiedzy – nawet po skończonym już wdrożeniu.

Jak widzisz, nasze podejście jest PRAGMATYCZNE! 👌
Już w trakcie onboradingu budujesz bazę kontaktów i od razu stosujesz nowe umiejętności na HubSpot. Nie czekasz na magiczny moment i TEN ostatni dzień zakończenia warsztatów, żeby ruszyć do działania. Sprawdzasz się w boju. Jeśli napotkasz problem lub utkniesz w miejscu, zawsze masz naszą partnerską dłoń w pogotowiu – pomożemy.

Dlaczego warto wdrożyć CRM HubSpot z BusinessWeb?
„Podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu systemu CRM. Wiedzieliśmy, że jest to zmiana nie tyle ewolucyjna, co rewolucyjna, ponieważ jest to nasz pierwszy CRM. Sukcesem tego wdrożenia było zaangażowanie naszego zespołu oraz firmy wdrożeniowej BusinessWeb. Gdyby nie doświadczenie i kompetencje BusinessWeb, to proces okazałby się porażką. Praktyczne doświadczenie we wdrożeniach przełożyło się na efektywne zaplanowanie procesu wdrożenia, właściwie zostały zidentyfikowane i wyeliminowane ryzyka, proces wdrożenia był intensywny i niezwykle praktyczny, a także angażujący cały zespół”.