Zespoły sprzedażowe stoją przed wyzwaniem zwiększania sprzedaży, mierząc się z tym, iż 18% klientów nie ufa sprzedawcy. Zacznij kierować sprzedażą tak, aby pracować w bardziej usystematyzowany sposób!
Zespoły sprzedażowe stoją przed wyzwaniem zwiększania sprzedaży, mierząc się z tym, iż 18% klientów nie ufa sprzedawcy. Zacznij kierować sprzedażą tak, aby pracować w bardziej usystematyzowany sposób!
Plan sprzedaży ma na celu uproszczenie i udokumentowanie celów sprzedażowych i tego w jaki sposób mamy je osiągnąć. Rozpisz szczegółowo budżet, strategię marketingową, pozycjonowanie.
Popraw komunikację w swoim zespole, pokaż współpracownikom jakie są Twoje cele i jak chcesz je osiągnąć. Pokaż gdzie potrzebujesz wsparcia innych do realizacji celów sprzedażowych.
CEO BusinessWeb/ RevPoint – Customer Success Manager
Kieruje BusinessWeb, który ma status Diamentowego Partnera HubSpot w Polsce. Pomagam innym zrozumieć rolę nowoczesnych technologii i wykorzystać je w budowie zaangażowanego środowiska pracy pomiędzy marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta.