HubSpotBusinessWebSandler-logo-webinar
icon live

Środa, 24 maja |  11:00 - 12:00

Jak wzmocnić sprzedaż dzięki połączeniu metody Sandlera i HubSpot CRM?
Sandler-mark
Poznaj praktyczne wskazówki i odzyskaj aż 40% czasu na sprzedaż! 
Aż 40% czasu sprzedaży jest trwonione na prace administracyjne! W takiej sytuacji wiele osób zastanawia się, jakie kroki podjąć, aby przestać być statystycznym sprzedawcą-administratorem i skupić się w pełni na sprzedaży. Czy warto zbudować powtarzalny proces sprzedażowy zgodny z metodą Sandlera, czy lepiej najpierw zacząć od wdrożenia systemu CRM? A może warto połączyć siły, aby osiągnąć większą efektywność?
 
Przyjdź na webinar i poznaj:
 
  • Jak zamykać więcej transakcji stosując kluczowe zasady i etapy procesu sprzedaży według metody Sandlera

  • Praktyczne wskazówki i strategie łączące metodykę Sandlera z HubSpot CRM, które pomogą Ci odzyskać czas, kontrolować proces sprzedażowy, zbierać dane i wykorzystywać wiedzę na temat klientów

 

Umów się na DEMO

Jakiś chwytliwy nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam molestie pretium libero, congue cursus nisl porta ut.

Umów się na DEMO
Umów bezpłatne demo

Prowadzący

Strategiczne partnerstwo Sandler - Twarowski & Partners Sales Institute i HubSpot 🤝

Kiedy biznes staje się coraz bardziej złożony, kombinacja odpowiednich narzędzi, szkoleń i technologii jest kluczowa dla zespołów generujących przychody. Sandler - Twarowski & Partners Sales Institute + HubSpot jest właśnie tym połączeniem.

W Sandler – Twarowski & Partners Sales Institute oferujemy profesjonalne szkolenia oferujemy profesjonalne szkolenia sprzedażowe dla firm, szkolenia dla sprzedawców, zarządzanie sprzedażą, trening umiejętności. W BusinessWeb pomagamy zrobić z HubSpot CRM maszynę, na której sprzedaż, oszczędza czas na administracyjnych zadaniach i skupia się na tym, co najważniejsze – na sprzedawaniu.

Sandler - Andrzej Twarowski
2022-06-22 - 2022 Tpsi Logo Color
Andrzej Twarowski

Chief Executive Officer | Sandler

Menedżer z doświadczeniem w usługach profesjonalnych dla biznesu. Aktywnie działa w branży szkoleniowej. Był m.in. Dyrektorem Zarządzającym House of Skills. Przywiązuje wagę do zrozumienia wyzwań klientów, przekuwa wiedzę w praktyczne wskazówki przynoszące trwały efekt biznesowy.
Mariusz Gliński Marketing
Logo BusinessWeb-2
Mariusz Gliński

Chief Executive Officer | BusinessWeb

Kieruje BusinessWeb, który ma status Diamentowego Partnera HubSpot w Polsce. Pomagam innym zrozumieć rolę nowoczesnych technologii i wykorzystać je w budowie zaangażowanego środowiska pracy pomiędzy marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta.

 

Eksperci Sandlera i HubSpot CRM przedstawią konkretne przykłady, statystyki i badania, jak takie wzajemne wsparcie działa w osiągnięciu lepszych wyników sprzedaży.

Zarejestruj się już dziś!

calendar (3)  24.05.2023   clock (2)  11:00-12:00