Co znajdziesz w e-booku

checkmark-green-bw
Jak dostosować proces sprzedaży do zachowań współczesnego klienta?

Dlaczego strona WWW to dziś najlepszy sposób na pozyskanie wartościowych leadów B2B?

checkmark-green-bw
Jak przygotować się do pozyskiwania leadów na stronie i jak stworzyć spójny system działań?

Z jakich 3 etapów składa się budowanie sytemu generowania leadów na stronie WWW?

checkmark-green-bw
Jak publikować treści w uporządkowany sposób i zdobyć zaufanie klienta?

Czym są klastry tematyczne?

checkmark-green-bw
Jak stworzyć klientowi okazję, aby mógł pozostawić dane kontaktowe?

Jak rozbudować na stronie elementy służące pozyskiwaniu leadów?

Jak wygląda e-book w środku

generator-leasow-str1
generator-leasow-str2
generator-leasow-str3
generator-leasow-str4

O autorze

Mariusz 1 (1)

Mariusz Gliński

CEO BusinessWeb/ RevPoint – Customer Success Manager

Kieruje BusinessWeb, który ma status Diamentowego Partnera HubSpot w Polsce. Pomagam innym zrozumieć rolę nowoczesnych technologii i wykorzystać je w budowie zaangażowanego środowiska pracy pomiędzy marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta.