Przetestuj jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingowych na świecie – HubSpot Marketing Hub – w pełni za darmo przez 14 dni. Bez konieczności podawania danych płatniczych, możesz sprawdzić, jak HubSpot:
✓ usprawnia zarządzanie kampaniami marketingowym
✓ zbiera dane z Twojej strony internetowej
✓ integruje konta reklamowe w jednym miejscu
✓ zarządza profilami w social media.
Po zakończeniu okresu próbnego możesz bez zobowiązań zrezygnować lub przedłużyć subskrypcję i korzystać z dodatkowej pomocy naszego zespołu jako partnera HubSpot.
Zarządzaj wszystkimi kampaniami marketingowymi z jednego miejsca, planuj działania, monitoruj postępy i efekty w czasie rzeczywistym.
Śledź, skąd pochodzą Twoi klienci, jakie działania podejmują na stronie, i jakie kampanie przynoszą najlepsze rezultaty.
Podłącz Google Ads, Facebook Ads i inne platformy reklamowe, aby monitorować efektywność kampanii w jednym miejscu.
Publikuj, planuj i analizuj treści na różnych kanałach społecznościowych bezpośrednio z HubSpot.
Prócz 14 dni pełnego dostępu do HubSpot Marketing Hub, otrzymasz od nas darmowe wsparcie, które pomoże Ci w pełni wykorzystać możliwości systemu:
Pomoc w konfiguracji HubSpot w zbieraniu danych kontaktowych i analizie ruchu.
Pomożemy zaktualizować istniejące formularze lub stworzymy przykładowy formularz i wdrożymy go na Twojej stronie.
Skonfigurujemy integracje z Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn i innymi kanałami.
Krótka prezentacja na spotkaniu najważniejszych funkcji HubSpot: nawigacja, narzędzia marketingowe i mierzenie wyników kampanii
Unikną Państwo błędów wynikających z nieprawidłowej konfiguracji systemu, które mogą zniechęcić do dalszego korzystania z HubSpot.
Dzięki naszemu wsparciu, już na etapie trialu mogą Państwo efektywnie korzystać z HubSpot, nie tracąc czasu na samodzielne próby konfiguracji